fredag, mai 26, 2006

Bokblogg igjen!

Først og fremst: takk for all responsen og de gode innspillene på forrige bokblogginnlegg! Med utgangspunkt i forslagene deres har jeg lekt litt med en mulig design, som ligger her foreløpig.

Sidene har:
- gode muligheter for blogginnlegg fra flere skribenter
- et oversiktlig debattforum
- et fungerende system av rettigheter fra administrator, til redaktører, debattordstyrere, brukere og til slutt gjester. Registreringen skal også være enkel og grei.
- pluss en del andre ting som kan være nyttige.

Sidene har foreløpig ikke:
- en tittel
- grafikk som gir den særpreg
- et eget domene (tittel må vel komme først)

Og den trenger:
- "redaktør"
- noen til å fikse en rss-feed som hanker inn bokstoff
- ordstyrere til forumet (haster sikkert ikke)

Umiddelbart tenker jeg at om siden fikk omtrent hundre faste lesere vil bloggen være liv laga. Så lenge disse er flittige til å kommentere og spre det gode ord. Uansett, dette var bare kjappe tanker før jeg setter meg ned og flikker videre på bokbloggen. Ta en tur over, registrer deg gjerne som bruker og slå av en prat i replikkboksen! Velkommen skal dere være!

1 kommentar:

Elisabeth sa...

En fabelaki side! Holder for øyeblikket på å se meg litt omkring på siden=)